Blogin päivittely hieman jäänyt, oon kolme kertaa yrittäny kirjotella ja aina ku oon saanu sepustuksen valmiiksi, niin kone tilttaa ja kaikki kirjotukset häviää. Kokeillaampa nyt neljättä kertaa :)

Elikkäs 7.7 olu Oulussa agi kisat. Luca meni agiradan, Nera tuli meijän kyytillä kisoihin ja sillä oli jokunen aika sitten loppunut juoksu. L haisto tietenki sen ja huusi, huusi, huusi ja huusi. Huoh! Se vaan kitisi ja huusi koko matkan ouluun ja kisapaikallakin... Aattelin että tästä ei voi hyvää seurata ja olin jo niin vähällä perua koko startin. Mutta onneksi en perunu. En uskaltanu lähteä alussa hirveän kauas siitä ku aattelin että hyppy-käskyn saatuaan se tekee u-käännöksen ja lähtee ettiin neraa. Lähin Lucan kanssa yhtä matkaa radalle ja se ei karannu!!! Hypyn jälkeen oli puomi ylösmeno hyvä, mutta alastulolla käsky oli tuhottoman myöhässä ja jätkä hyppäsi kontaktin yli. No sitten taas pikku pätkä täysiä, mutta oli kerranki hallinnassa. Ja sitte tämä jätkä himmaa vauhdin kävelyyn ja kiertää kävellen kaukaisuuksiin katsellen yhden hypyn. Mää olin aivan ihmeissään ja yritin vaan houkutella sitä mun tykö. No sitte ku se oli saanu haaveilu hetkensä päättymään niin sitte mentiin taas vauhdilla. Kepit oli superit, "vaikealta" puolelta, hyvin haki alotuskohdan ja tarkasti ja nopeasti pujotteli. Tuloksena radalta 10p. sij 10/25.  Tyytyväinen kyllä oon ku se toimi tuossa tyttöjen metsästys mielentilassa.

Eekan kanssa ollaan opeteltu kaikkea arkielämän juttuja. Tietenkin ollaan käyty leikkimässä Elviksen kanssa ja treffattu Kike siskoa. Eeka kasvaa hurjaa vauhtia. Sillä oli eilen lähtenyt kaksi yläetu hammasta =). E oli myös ylivieskan kv:ssä mukana hengailemassa. Ja rennosti poika otti, ei pelännyt mitään, kaikki oli vaan huippua ja mukavaa :D Osasi hienosti myös rauhoittua toivon boksiin.